La marca Barça

6 06 2011

“Més que futbol”. Aquest és el nom del reportatge que s’ha emès aquest diumenge al programa 30 minuts. Un programa que, dient el mateix, podria haver durat cinc minuts, amb la publicitat inclosa.

Televisió de Catalunya ja s’està passant en explotar la marca ‘FC Barcelona’ i la marca ‘Pep Guardiola’. Tot i ser un dels patrocinadors d’aquest club de futbol, Televisió de Catalunya està deixant de banda que és una televisió de caràcter públic.

Un programa força avorrit, sense donar a conèixer res que ja sabéssim, repetint el mateix tota l’estona i comparant el model Barça amb un model empresarial d’èxit, però oblidant que aquest club fa el que fa amb diners i que no tot els hi ha sortit bé: no cal anar gaire lluny per recordar els fitxatges de Ibrahimovic i Txigrinski.

Que la marca Guardiola ven? Pot ser. Que la marca Barça ven? També. Però crec que TVC, com a televisió pública, ha d’apostar per la qualitat del servei que ofereix i no pas obsessionar-se per l’audiència. El cap de setmana passat TV3 ja va dedicar pràcticament 48 hores seguides al Barça. Tenint un canal com és Esport 3, potser és passar-se.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s




%d bloggers like this: